اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
3/1
1544 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

حفظ سرمایه در خرید ملک

چرا خرید باغ ، زمین و ویلا برای حفظ سرمایه مناسبتر است ؟

چرا خرید باغ ، زمین و ویلا برای حفظ سرمایه مناسبتر است ؟

 

همراهان عزیز صناملک حتما تا به حال پیش آمده که مبلغی را به عنوان پس انداز یا سرمایه ذخیره کنید.

 با توجه به نوسانات ارزش ریال در این مدت اخیر چه راه حل‌هایی می‌تواند برای حفظ سرمایه شما مناسب تر باشد ؟ 

 

بزرگترین اشتباه رایج نگه داشتن سرمایه به صورت راکد است که مطمئنا می‌تواند پر ریسک ترین انتخاب  باشد زیرا ممکن است مدتی بعد با افزایش تورم غیر قابل پیش بینی ارزش پول شما همانند قبل نباشد و متحمل ضرر شوید. خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است.

 سرمایه ای که میتوانستید با آن ملکی بخرید و یا سرمایه گذاری انجام دهید، ممکن است بعد از مدتی بلا استفاده شده و کارایی نداشته باشد

یکی از بهترین روش های حفظ سرمایه ، خرید ملک، بخصوص باغ ویلا و زمین می‌باشد

 

خرید یک باغ ویلا ، باغ و یا باغچه از مزیت های زیادی برخوردار است از جمله اینکه قیمت آن با توجه به نوسانات به روز  میشود و هر زمان که قصد فروش داشته باشید می‌توانید سرمایه خود را به نرخ روز بازگردانید ، همچنین می‌تواند تفرجگاه مناسبی برای خود و خانواده‌تان باشد.

حتی خرید یک باغ با درختان مثمر می‌تواند علاوه بر حفظ سرمایه اولیه، برای شما درآمدزایی کند

  

بدون نگرانی از افت ارزش ریالی و ضرر های کلان می‌توانید مطمئن ترین گزینه ها را انتخاب کرده و با اطمینان سرمایه خود را در هرزمان با  ارزش مالی به روز، در دست داشته باشید

 

 اگر سرک بکشیم به گذشته‌های دور و دراز، متوجه می‌شویم سرمایه‌گذاری در بازار مسکن، از دیرباز توجیه‌پذیر بوده است. فعالان دنیای مسکن دائماً از کم ریسک بودن بازار مسکن سخن می‌گویند و عنوان می‌کنند سرمایه‌گذاری گره کوری است که به دستان خرید مسکن باز می‌شود.

مسیر سرمایه‌گذاری به نتیجه‌ای خوب منتهی خواهد شد مشروط به این که فوت و فن کوزه‌گری بیاموزیم و قواعد بازی را حفظ کنیم تا حتی‌الامکان خلاهای موجود کمرنگ شده و عواقب ناشی از اشتباهات رایج به صفر نزدیک شود.

 

 

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان