اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
5/0
42 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

آشنایی با درب فریم لس + انواع + کاربردهای آن

آشنایی با درب فریم لس + انواع + کاربردهای آن

 

Image

آشنایی با درب فریم لس + انواع + کاربردهای آن

از نام درب فریم لس مشخص است که ظاهری جذاب و زیبا دارد. درب فریم لس یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین انواع درب محسوب می‌شود که در محیط داخلی ساختمان‌های شیک و مدرن نصب خواهد شد. پس در واقع می‌توان گفت که درب فریم لس نوعی درب اتاقی یا درب داخلی محسوب می‌شود. شرکت دژ که یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب در سراسر کشور است، در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازد.

درب فریم لس چیست؟

ممکن است که شما با شنیدن نام فریم لس تصور کرده باشید که این محصول دارای چهار چوب نیست اما برخلاف تصور شما درب فریم لس چهارچوب دارد اما چهارچوب آن از سمت بیرونی قابل مشاهده نیست. بنابراین می‌توان گفت که این محصول دارای چهارچوبی مخفی و توکار است. این محصول در انواع مختلف تک لنگه و دو لنگه ساخته می‌شود. تعداد لنگه‌های این درب در ظاهر آن تاثیری ندارد زیرا در هر صورت هنگامی که بیننده از سمت بیرون به این محصول نگاه می‌کند، چهارچوب را نخواهد دید و فقط لنگه‌ها قابل مشاهده هستند.

اما این چهارچوب از چه جنسی است؟ چهارچوب درب فریم لس می‌تواند از نوع آلومینیومی و یا چوبی باشد. نکته دیگری که باید بدانید این است که معمولاً درب فریم لس دارای طرح خاصی نیست و به صورت ساده و مدرن تولید و عرضه می‌شود. این محصول می‌تواند به صورت کشویی و لولا محور یا پیوت نیز ساخته شود.

ابعاد درب فریم لس

همان‌طور که متوجه شدید، درب فریم لس یکی از انواع درب‌های داخلی و اتاقی است. در حالت کلی ابعاد استانداردی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود ۹۰ در ۲۱۵ سانتی متر است اما شما می‌توانید این محصول را با توجه به ابعاد محل نصب، با ابعاد مورد نظر خود در شرکت دژ سفارش دهید تا دقیقاً مطابق با سایز مورد نیاز محل نصب شما ساخته شود.

Image

یراق آلات درب فریم لس

معمولاً مشتری یراق آلات درب فریم لس را با سلیقه خودش انتخاب خواهد کرد اما در حالت کلی از قفل مگنتی در این محصول استفاده می‌شود. قفل مگنتی که یکی از شناخته شده‌ترین انواع قفل برای این نوع درب است، موجب می‌شود که هنگام نزدیک شدن لنگه به چهارچوب، این درب بسته شود. قفل‌های مگنتی که از جنس ترک هستند، بدون صدا کار می‌کنند و استفاده از آنها توصیه می‌شود. در درب فریم لس باید از لولای با کیفیتی نیز استفاده شود.

کاربرد درب فریم لس

حال که می‌دانید درب فریم لس چیست، بهتر است که از کاربرد آن نیز مطلع شوید. این محصول یک درب داخلی همان اتاقی محسوب می‌شود که معمولاً در ساختمان‌های مسکونی یا اداری به کار می‌رود. طراحی آن بسیار ساده و مدرن است و نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های مدرن و مینیمال ایفا می‌کند‌. این درب می‌تواند به صورت مخفی همرنگ با دیوار قرار بگیرد و دکوراسیون داخلی ساختمان شما را شیک‌تر نشان دهد. از آنجا که بسیاری از تجهیزات این محصول مخفی هستند و قابل مشاهده نخواهند بود، محیط را مدرن و شیک نشان می‌دهد. جالب است بدانید که درب فریم لس می‌تواند به صورت ضد آب و آکوستیک نیز تولید و عرضه شود.

انواع روکش درب فریم لس

برای درب فریم لس با توجه به سلیقه و البته کاربردی که در محیط داخلی ساختمان دارد، روکش‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود. روکشی مانند PVC یا پلی‌وود که در این محصول به کار می‌رود، برای محیط‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب هستند این روکش‌ها در برابر رطوبت، آب و بخار آب مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. روکش چوب و ام دی اف MDF برای اتاق خواب و اتاق کار بسیار مناسب هستند و زیبایی خاص خود را دارند. یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، رنگ این محصول است که می‌تواند همرنگ دیوار شما نیز باشد تا محیط را زیباتر کند. معمولاً برای درب فریم لس از رنگ پلی اورتان استفاده می‌شود. استفاده از رنگ‌های خنثی مانند طوسی و سفید در این محصول پرطرفدار است.

Image

مزایای استفاده از درب فریم لس

یکی از برترین مزایای این محصول، ظاهر زیبای آن محسوب می‌شود که هم بسیار ساده است و هم شیک و مدرن می‌باشد. از دیگر مزایای آن می‌توان به قابلیت مخفی بودنش در دیوار اشاره کرد. این محصول دارای تنوع جنس بالایی است و می‌تواند در رنگ‌های متنوع و ابعاد مختلفی ساخته شود. جالب است بدانید که می‌توان از دستگیره مخفی هم روی این درب استفاده کرد. کیفیت ساخت بالا و عملکرد عالی که درب فریم لس دارد از مزایای آن محسوب می‌شود.

تهیه درب فریم لس از دژ درب

شرکت دژ درب یکی از برترین تولیدکنندگان انواع درب در سطح کشور است که این محصول یعنی درب فریم لس را نیز در انواع مختلف و متنوعی تولید و عرضه می‌کند. شما دوستان گرامی می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با ابعاد دلخواه، جنس و رنگ مورد نظرتان در این شرکت سفارش‌سازی کنید. کارشناسان مجرب و حرفه‌ای دژ درب همواره پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان گرامی هستند و شما می‌توانید به آنها مشاوره رایگان پیش از خرید داشته باشید تا پس از کسب اطلاعات کافی، خرید خود را نهایی کنید.

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان