اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
5/0
862 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

بهترین خیابان شهرک غرب کجاست؟ معرفی 0 تا 100 + ویدیو

بهترین خیابان شهرک غرب کجاست؟ معرفی 0 تا 100 + ویدیو

بهترین خیابان شهرک غرب کجاست؟ معرفی 0 تا 100 + ویدیو

برای افرادی که به دنبال سکونت در شمال غرب تهران هستند ، به جرات می توان گفت که محله شهرک غرب یکی از بهترین گزینه ها می باشد چرا که شهرک غرب یکی از محله های بسیار مدرن و لوکس شمال شهر واقع در منطقه 2 شهرداری تهران می باشد که به دلیل وجود امکانات و خدمات رفاهی مطلوب و خاص، به یکی از مناطق محبوب و گرانقیمت‌ پایتخت تبدیل شده است

 

ویدیوی زیبا از  شهرک غرب تهران:    https://www.aparat.com/v/EUbi3

 

 اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در شهرک غرب را دارید وبسایت آقای املاک شما را با آگهی های به روز قیمت آپارتمان در این منطقه مطلع خواهد کرد. همچنین اگر می خواهید اطلاعات کاربردی درباره بهترین خیابان شهرک غرب به دست آورید باید در ابتدا به این مورد اشاره کنیم که محله شهرک غرب از هفت فاز متفاوت تشکیل شده است که منطقه اصلی و اصیل آن در بلوار خوردین واقع در فاز یک قرار دارد. خیابان‌های مهستان، گلستان و ایران زمین نیز جزء مهم‌ترین خیابان های فاز یک هستند که در زمره بهترین و گران‌ترین خانه‌های شهرک غرب قرار گرفته اند.

در همین رابطه مهندس ایمان خدابخش "کارشناس بازار مسکن و مدیرعامل وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک" معتقد است که هر کدام از فازهای شهرک غرب دارای خیابان های مهم و اصلی تری هستند که از محبوبیت ویژه و بالایی جهت سکونت و سرمایه گذاری برخوردارند. این خیابان ها عبارتند از:

  • فاز یکم: بلوار خوردین، خیابان مهستان، گلستان، ایران زمین
  • فاز دوم: خیابان‌های هرمزان و پیروزان
  • فاز سوم: خیابان بدخشان
  • فاز چهارم: خیابان‌های درخشان، زرافشان، فلامک و خوارزم 
  • فاز پنجم: خیابان‌های فلامک جنوبی و سیمای ایران
  • فاز ششم: خیابان گل‌افشان 
  • فاز هفتم: خیابان‌های سپهر، صدف، درختی، مطهری، فخار مقدم 

بهترین خیابان های شهرک غرب تهران

از میان خیابان های مهم و پرتقاضای ذکر شده در قسمت بالا، خیابان های ایران زمین و بدخشان در مقام بالاتری قرار گرفته اند و بی شک جزء بهترین خیابان های شهرک غرب به شمار می آیند، خیابان ایران زمین یکی از پرتقاضاترین خیابان های شهرک غرب جهت سکونت می باشد که به لحاظ میزان دسترسی و مدرن بودن امتیاز بالاتری را به خود اختصاص داده است، به همین منظور قیمت آپارتمان های آن نسبت به خیابان های همجوار بالاتر است. خیابان بدخشان پس از خیابان ایران زمین در رتبه دوم قرار دارد، این خیابان به دلیل بافت مدرن و امکانات منحصر به فرد خود طرفداران زیادی در میان افراد ثروتمند دارد.

Image

به گزارش صاحب خبر؛ شهرک غرب از جمله بخش هایی است که به صورت دقیق فاز بندی شده و این فاز بندی ها به طور کامل برای هر خیابان در این شهرک تعریف شده استاین شهرک مدرن از ۷ فاز تشکیل شده که ۶ فاز اول پیش از انقلاب و فاز هفتم که نوسازترین بخش از شهرک غرب می‌باشد، پس از پیروزی انقلاب ساخته شده است.

اگر می خواهید زندگی در شهرک غرب تهران را تجربه کنید. می توانید به سراغ گران ترین خیابان یعنی خیابان ایران زمین بروید. این خیابان یکی از بهترین خیابان های شهرک غرب است. اما اگر قصد خرید آپارتمان با قیمت مناسب را دارید می توانید به سراغ خرید آپارتمان در خیابان فخار مقدم که در فاز هفتم قرار دارد بروید. برای شهرک غرب نمی توان بد و خوب تعیین کرد و شما باید بین خوب و عالی یکی را انتخاب کنید.

شایان به ذکر است که بلوار ایوانک واقع در (قسمت غربی شهرک غرب)، بلوار دادمان یا پونک غربی (بزرگ‌ترین بلوار شرقی_غربی شهرک) و همچنین بلوار پاکنژاد (اتصال شمال شهرک به جنوب این منطقه) جزء بلوارهای معروف این منطقه هستند که از موقعیت منحصر به فردی نیز برخوردارند.

در سال های نه‌چندان دور در منطقه شهرک غرب آپارتمانی جهت خرید و فروش در فایل های املاک دیده نمی‌شد، چرا که تمام املاک این منطقه به صورت ویلایی بودند. اما امروزه با گسترش چشمگیر ساخت وساز‌ در تهران این شهرک لوکس نیز همانند سایر محله ها بافت ویلایی خود را کم و بیش تغییر داد به گونه ای که در حال حاضر علاوه بر ویلاهای مجلل و لاکچری، آپارتمان های لوکس در نقاط مختلف شهرک غرب برافراشته شده اند.

امروزه بافت مسکونی شهرک غرب را بیشتر آپارتمان‌های نوساز و مدرن تشکیل می‌دهد، با این حال تعداد ویلاهای لوکس و چند صد میلیاردی نیز کم نیستند. اگر برای سکونت در این منطقه زیبا مصمم هستید ، بهتر است در مورد وضعیت دسترسی این منطقه نیز اطلاعات کاملی به دست آوریداز آنجایی که این محله از سمت شمال به سعادت آباد، از سمت جنوب به بزرگراه همت، از سمت غرب به خیابان فرحزاد و بزرگراه یادگار امام و از سمت شرق به درکه و بزرگراه چمران دسترسی دارد در زمره خوش مسیرترین محله ها قرار گرفته در حقیقت موقعیت جغرافیایی شهرک غرب برای افرادی که قصد رفت و آمد با خودروی شخصی را دارند بسیار مناسب است چرا که در طرح ترافیک و یا زوج و فرد قرار ندارد.

 

همچنین به دلیل بلوارهای عریض و کوچه‌های بن‌بست این منطقه، حجم ترافیک در آن بسیار کم است. علاوه بر این بزرگراه‌هایی مانند بزرگراه؛ چمران، یادگار امام، شیخ فصل‌الله نوری و شهید همت در نزدیکی شهرک غرب، دسترسی این منطقه را به سایر بخش‌های پایتخت بسیار آسان کرده اند.

مترو شهرک غرب

این منطقه به لحاظ وسایل حمل و نقل عمومی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد. به عنوان مثال ایستگاه متروی میدان صنعت، یکی از ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران است که در میدان صنعت قرار دارد .همچنین در نزدیکی ایستگاه مترو میدان صنعت امکانات حمل و نقل دیگری از جمله ایستگاه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز قرار دارند.

سکونت و یا خرید آپارتمان در شهرک غرب مزایای متعددی به همراه دارد مزایایی نظیر:

  •  شهرسازی مدرن
  •  خیابان کشی عریض و استاندارد
  •  تراکم جمعیت پایین
  • آب و هوای مساعد
  •  امکانات رفاهی مدرن و متعدد
  • ترکیب خانه های ویلایی و آپارتمانی با معماری های متفاوت

تمام این مزیت ها موجب شده تا شهرک غرب به یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران تبدیل شود. در نتیجه اگر بودجه بالایی برای خرید ملک در نظر گرفتید، شهرک غرب تهران با وجود امکانات رفاهی فوق العاده خود از جمله؛ بلوارهای عریض و سرسبز، آب و هوای نسبتاً تمیزتر از سایر نقاط تهران، بافت مدرن، دسترسی آسان و ترافیک روان،امکانات تفریحی، ورزشی، آموزشی و... می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان