اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
3/9
1759 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

باغ ویلا در زیبادشت محمدشهر

خرید باغ ویلا در زیبادشت محمدشهر

خرید باغ ویلا در زیبادشت محمدشهر

موقعیت جغرافیایی منطقه  زیبادشت

 

این منطقه از شمال به شهر مشکین دشت کرج ، از جنوب به شهر یوسف آباد قوام که از توابع شهر صفادشت در استان تهران بوده ، از غرب به منطقه ی عباس آباد از توابع کرج و از شرق به منطقه ی خوشنام از توابع شهرستان ملارد محدود می شود. خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است. 

با توجه به موقعیت جغرافیایی که در قسمت بالا گفته شد ، اطراف این روستا به وسیله باغات غنی محصور شده ، به سبب همین علت مرمی که در این منطقه سکونت دارند و از بومی های آن هستند به شغل کشاورزی روی آورده اند که نهایت استفاده از اقلیم و محل زندگی خود را ببرند.

از ممهمترین محصولات کشاورزی در منطقه زیبادشت می توان از مواردی همچون ؛ زردآلو ، گوجه سبز ، سیب ، گیلاس ، گلابی ، خرمالو و ... نام برد . از دیگر محصولات کشاورزی ابن منطقه می توان به صیفی جاتی همچون ؛ خیار ، گوجه فرنگی ، کاهو و انواع کلم ها اشاره کرد.

طبیعت روستای زیبادشت ، دارای فضای سبز فوق العاده و آب و هوای مطبوع و دلپذیر و منظره های زیبا و آرام بخش می باشد.این نوع پوشش گیاهی و طبیعت موجود در این منطقه، همه ساله در ایام بهار و تابستان گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند تا برای ساعات طولانی در طول روز بواسطه ی اقلیم و هوای مطبوع آن که سرشار از آرامش و آسودگی است به تفریح بپردازید. خرید باغ ویلا در زیبادشت از صناملک امکان پذیر است.

 

منطقه زیبادشت به سه قسمت زیر تقسیم می شود؛

 

1.  منطقه  زیبادشت شمالی

2.  منطقه  زیبادشت مرکزی

3.  منطقه شهرک کوی جامی

 

منطقه زیبادشت شمالی شامل 180 قطعه زمین با متراژ های مختلف می باشد که تمام این قطعات دارای سند شش دانگ بوده که تمامی این اسناد دارای کاربری باغ و ویلا می باشند که ارزشمندی این املاک چندین برابر می کنند.

شهرک زیبادشت شمالی از نظر قیمت و موقعیت مکانی به عنوان بهترین و ارزشمند ترین منطقه زیبادشت از آن یاد می شود که سرتاسر این منطقه دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی با کنترل شبانه روزی و دوربین مداربسته می باشد که فضایی امن را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان می آورد.

 

عرض خیابان های اصلی منطقه  زیبادشت حدودا 20 متر بوده و کوچه های فرعی آن با نظم خاصی جدول کشی و آسفالت شده که رفت و آمد را در این منطقه به سهولت رسانده است.

منطقه زیبادشت مرکزی مساحت بیشتری نسبت به زیبادشت شمالی داشته و تقریبا 400 قطعه زمین به متراژ های مختلف در آن موجود است که بیشتر باغ ویلاها با بناهای قدیمی در این منطقه استقرار دارند.

از دیگر حسن های این منطقه می توان به اسناد و مدارک معتبر آن اشاره کرد که شما عزیزان به راحتی و بدون دغدغه ی مشکل اسنادی خرید خود را انجام داده و از باغ ویلای لوکش خود لذت ببرید.

 

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های یک باغ ویلای خوب علاوه بر اسناد و مدارک و موقعیت مکانی ، انشعابات موجود در آن ملک است زیرا بواسطه ی این امر می توان در ملک خود سکونت داشت.

منطقه  زیبادشت جزوء معدود مناطقی است که تمامی انشعابات آن در ملک ها وجود بوده و تمامی آن ها دارای کنتور قانونی می باشد که از لحاظ  شرع و عرف هیچگونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

 

دفتر املاک صناملک با تکیه بر سال های متمادی بر تجربه و توان خرید و فروش خود در منطقه ی زیبا دشت، مشاوری امین و دلسوز در این موضوع می باشد.

با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

 

تمامی فایلهای زیبادشت کرج را در لینک زیر مشاهده کنید:

 

خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج

 

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان