اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
3/1
1865 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

چگونه با هزینه کم باغ ویلا لاکچری داشته باشیم

داشتن باغ لاکچری و زیبا با کمترین هزینه

داشتن باغ لاکچری و زیبا با کمترین هزینه

 

همه ما می دانیم که داشتن یک باغ ویلای شخصی برای هرکسی خوشایند است و خیلی از افراد برای اوقات فراغت خود دنبال ساختن و یا خرید باغ شخصی هستند تا زمان شادی را کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند ، اما از انجا که هزینه های خرید و ساخت باغ و ویلا افزایش چشمگیری داشته در این مقاله گروه صناملک سعی کرده اند نکات و راه حل هایی را برای شما عزیزان ارائه دهند.

 

چگونه با هزینه کم ، باغ ویلا لاکچری داشته باشیم ؟

باغ ویلاها مدل های مختلفی دارند و می توان باغ ویلایی لاکچری و بزرگ و با تمام امکانات ساخت و یا می توان باغ ویلایی کوچک تر و ساده تر طراحی کرد و ساخت که علاوه بر کوچک بودن آن یک باغ ویلای لاکچری و شیک هم باشدبرای داشتن باغ ویلایی که هم لاکچری باشد و هم با هزینه کمی ساخته شده باشد ، باید چهار فاکتور مهم زیر را در نظر گرفت. خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است.

 

منطقه زمین باغ ویلا :

اولین نکته مهم و اساسی برای اینکه باغ ویلایی لاکچری و کم هزینه داشته باشیم ، این است به عوامل مختلف در زمین باغ ویلا توجه کرد .

مثلا محله ای که زمین در آن واقع شده است : امروزه محله ها حتی در مناطق ییلاقی ، قشلاقی و مناطق خوش منظره که در آنها ساخت باغ و ویلا انجام می شود با توجه به موقعیت جغرافیایی محله و منطقه قیمت گذاری می شود .برخی از مناطقی که برای ساخت باغ ویلا انتخاب می شوند نسبت به مناطق دیگر دارای قیمت بالاتری هستند .

با این وجود باید گفت که محله و منطقه تاثیر زیادی بر روی قیمت زمین دارند که در صورتی که زمینی در منطقه ارزان قیمت تری بخرید ، هزینه شما برای ساخت باغ ویلایی لاکچری کمتر می شود. بورس ترین مناطق خرید باغ و زمین جهت ساخت ویلا در غرب تهران مناطقی مانند شهرک ویلایی تیسفون ، شهرک ویلایی والفجر یا زمرد ویلای سابق ، منطقه ویلایی کردزار و کردامیر ، منطقه بکه که به شدت مورد استقبال قرار گرفته ، مناطقی از ملارد مانند خوشنام که دارای شهرکهای لوکس لاکچری مانند شهرک باران ، شهرک کوشک و قسمتهایی از محمدشهر مانند دشت بهشت و شهرکهای سه گانه زیبادشت (شمالی مرکزی جامی) و در شرق شهریار مناطقی مانند رضی آباد بالا ، محمدآباد و در جنوب شهریار منطقه کهنز را میتوان نام برد

 

متراژ زمین باغ ویلا :
 از دیگر عواملی که بر روی قیمت زمین تاثیر می گذارند نیز متراژ زمین مورد نظر می باشد . برای اینکه باغ ویلایی لاکچری داشت نیازی نیست که حتما از زمین های با متراژ بالا که گران قیمت هستند استفاده نمود ، بلکه می توان زمینی با متراژ پایین تر را انتخاب کرد و برای ساخت باغ ویلایی لاکچری در آن زمین اقدام نمود .

علاوه بر اینکه هر چه متراژ زمین کمتر باشد قیمت زمین هم پایین تر می آید ، باید گفت که هر چه متراژ زمین کمتر باشد هزینه مورد نیاز برای دیوار کشی و زه کشی باغ ویلا نیز کمتر از آب در می آید . توصیه تیم صناملک به کسانی که برای بار اول اقدام به خرید باغ و باغچه میکنند این است که تا میتوانید متراژ کم خریداری کنید تا هم بتوانید از درختان و گیاهان آن خوب نگهداری کنید هم میزانی از بودجه خود را به ساخت و محوطه سازی اختصاص دهید.


ابعاد زیربنای باغ ویلا  :

از دیگر عواملی که بر روی قیمت باغ ویلا تاثیر می گذارد ، ابعاد زیربنای باغ ویلا است . منظور از زیر بنای باغ ویلا میزان مساحتی است که برای ساخت ویلا در باغ در نظر گرفته می شود .

هرچه قدر میزان زیربنای ویلا کمتر باشد ، هزینه کمتری برای ساخت باغ ویلا مورد نیاز قرار می گیرد. زیرا در صورتی که متراژ زیربنای باغ ویلا زیاد باشد میزان مصالح بیشتری برای دیوار کشی ، ساخت کابینت ، کاشی ، سرامیک ، در ، پنجره برای ساخت ویلا مورد استفاده قرار می گیرد .

از این رو هزینه ساخت باغ ویلا بیشتر می شود . اما اگر متراژ زیر بنای باغ ویلا کمتر می باشد می توان ویلایی را با متراژ کمتر اما به صورت لاکچری و بسیار شیک ساخت و طراحی کرد .

 

محوطه سازی به صورت ساده :

امروزه دکوراسیون های ساده تر بیشتر مورد پسند قرار می گیرند . محوطه سازی هم هر چه به صورت ساده تر ساخته شود ، هم هزینه کمتری را در بر می گیرد و هم ظاهر زیبا تری را ایجاد می کند .

در صورتی که قصد دارید یک باغ ویلای لاکچری و شیک داشته باشید که با هزینه کمی ساخته شده باشد ، سعی کنید محوطه سازی های محیط باغ را ساده تر در نظر بگیریدمعولا یک آلاچیق و استخر همراه با ویلا آنرا کامل میکند ولی بعضی از خریداران از آتشدان آبنما برکه دریاچه مصنوعی آبشار و ... استفاده کرده که هزینه بالا را به بودجه خانواده تحمیل میکند که بدون اینها نیز باغ ویلا کارایی خواهد داشت

 

سخن آخر :

همه این راه حل ها برای کم کردن هزینه برای شما دوست عزیز بود که تصمیم به ساخت باغ و ویلا باهزینه کم دارید ، راه حل هایی که برای آغاز خرید و داشتن باغ و ویلا بسیار مناسب است و با گذشت زمان و افزایش سرمایه میتوان آن را بزرگتر و به منطقه های بالاتر ارتقا داد.

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان