اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
3/3
3856 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

دیوارکشی باغ و زمین

دیوارکشی باغ و زمین و اصول آن

دیوارکشی باغ و زمین و اصول آن

هنگامی که نام حصارکشی و دیوارکشی می آید به یاد سیم های خاردار می افتیم که واقعا محیط اطراف را زشت میکند اما امروزه معماری حصارکشی کاملا فرق کرده است و دیوارکشی نه تنها باعث زشت شدن محیط نمیشود بلکه زیبایی به محیط اطراف میدهد زیرا برای حصارکشی ایده های متفاوتی وجود دارد.

به گزارش صناملک حصارکشی یا نام دیگر آن دیوارکشی از معمول ترین و قدیمی ترین راه های مشخص کردن محدوده های املاک و زمین ها بوده است در گذشته طبق محدوده شخص حصارکشی انجام میشد و دارای قوانین و ضوابطی نبود اما امروزه حصارکشی کاملا تغییر کرده است و دارای قوانین و محدودیت هایی می باشد. این کار یعنی دیوارکشی کمک زیادی به صاحبان املاک و زمین ها می کند زیرا باعث می شود تا محدوده زمین و ملک موردنظر مشخص شود و از ورود افراد متفرقه به محدوده املاک و زمین ها جلوگیری می کند و در نتیجه باعث حفظ امنیت ملک و زمین هم خواهد بود.  خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است.

حصارکشی با توری

اگر شما فقط به دنبال این هستید که محدوده باغ خود را معلوم کنید و اینکه باغ شما از بیرون دیده شود مهم نیست میتوانید از حصارکشی توری استفاده کنید.

حصارکشی مدرن

این مدل مناسب خانه های جدید و مدرن است میتوانید این حصارکشی را با چوب انجام دهید به جای چینش مستقیم چوب ها در حصار، میتوانید آنها را به صورت ضربدری ببندید و یا اگر از میله های فلزی استفاده کردید میتوانید با ترتیب قراگیری نامنظم به ان ها شکل زیبایی بدهید.

حصار دیوار سبز

این حصار راه حلی خوب برای افرادی است که حس می کنند فضای اطراف آنان به قدر کافی سبز نیست. می توانید از مدل های مصنوعی با کیفیت استفاده کنید که به نگهداری چندانی نیز نیاز ندارند.

حصار تمام چوب

اگر به دنبال نزدیکی با طبیعت هستید، می توانید از حصارهای شاخه ای استفاده کنید. شاخه های درخت فندق دارای انعطاف کافی برای استفاده به عنوان حصار هستند.

حصار بتنی

اگر به دنبال امنیت و حفاظت از حریم خصوصی خود و خانواده خود هستید، احتمالا بهترین راه حل استفاده از دیوار بتنی است تا فضای خود را کاملا محصور و پوشیده کنید . در این سبک ها برای حصار کشی دور باغ از دیواری ساخته شده از نیمی بتن و نیمی حصار چوبی یا فلزی استفاده می شود.

قوانین حصارکشی

همانطور که گفته شد حصارکشی امروزه دارای قوانین و ضوابطی است و برای حصارکشی باید مجوز گرفته شود و حتی برای دیوارکشی باغ ها هم باید مجوز گرفته شود.

 مجوز های دیوارکشی وابسته به نوع ملک و باغ و منطقه ای است که میخواهید حصارکشی را انجام دهید. این مجوزها با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد و اگر قصد دیوارکشی محدوده ملک و باغ خود را دارید بهتر است که این نکته را بدانید که مجوز های حصارکشی و دیوارکشی و نرده کشی در مناطق شهری دارای محدودیت ها و الزامات بیشتری خواهند بود.

مراحل اجرای حصارکشی

مشخص کردن چهارگوش زمین

مشخص کردن نقاط نصب پایه ها

حفر چاله جهت کاشت پایه فنس

تراز و نصب پایه ها

نصب کمرکش

نصب فنس بر روی پایه ها

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان