اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
127 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

معرفی بهترین نهالستان گردو در ایران

معرفی بهترین نهالستان گردو در ایران

معرفی بهترین نهالستان گردو در ایران

معرفی بهترین نهالستان گردو در ایران

 ناکامی در توسعه باغداری و نداشتن نهال‌های مقاوم با عملکرد رشدی بالا باغداران را بر آن داشته تا به دنبال بهترین نهالستان گردو ایران برای خرید نهال گردو با کیفیت، پربار و مقاوم باشند. برای شروع باغداری نهال‌های جوان و چند ساله از نهالستان‌های گردو خریداری شده و مورد پرورش قرار می‌گیرد. مسلماً باید شرایط اقلیمی نهالستان از جهت آب و هوا، حاصلخیزی خاک، شرایط بهداشتی و آشنایی با متدهای پرورشی در سطح کیفی و کمی بالایی بوده تا نهال‌ها رشد و نمو بسیار مطلوب  را تجربه کرده و از کیفیت، مرغوبیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

Image

پالیز نهال تخصصی‌ترین و قدمت‌دارترین نهالستان واقع در شمال غرب کشور، طی چند دهه اخیر به عنوان نهالستان نمونه از طرف جهاد کشاورزی  منتخب شده است. دلیل کیفیت کار و برتری این نهالستان تکثیر و تولید انواع نهال‌های گردوی پایه کوتاه، پایه بلند، زودگل، دیرگل، ایرانی، خارجی، بذری،  پایه پیوندی است. پالیز نهال  طبق تاییدیه‌ها و مجوزهای رسمی دریافتی سوی نهادهای ذیصلاح مانند جهاد کشاورزی، موسسات تحقیقات ثبت و گواهی  بذر و کمیته  فنی استان با رعایت اصول و قواعد پرورشی و بهداشتی فعال است.

این نهالستان با قرارگیری در بهترین اکوسیستم و عزب کشور با تیم مهندسی شامل محققین گردوی کشور، ناظرین جهاد کشاورزی، مهندسین تحصیل کرده و متخصصین گیاهشناس با بررسی مشکلات اساسی باغات گردو از جمله راندمان تولید پایین، هزینه‌های پرورشی بالا، ارتفاع بلند درختان، یک دست نبودن محصولات و عدم مقاومت در برابر مخاطراتی مانند سرمازدگی با بهترین روش‌های پیوند و شناسایی ژنوم‌های برتر ارقام پربار و مقاوم  را تکثیر و تولید کند.

 

  • بهترین نهالستان پیوندی

نهالستان بزرگ پالیز نهال از میان صدها تکثیر و توزیع کننده نهال‌های گردو، به عنوان بهترین نهالستان پیوندی با نیم قرن تجربه مفید، حسن سابقه، تخصص بالا است که با رعایت نکات پرورشی و بهداشتی و بهره‌مندی از جدیدترین راهکارهای تخصصی و علمی مورد تایید جهاد کشاورزی بوده و انواع و اقسام نهال‌های پیوندی را  تکثیر و عرضه می‌کند.

 از آنجایی که در پروسه تولید نهال‌های پیوندی باید اطلاعات خوبی از تجانس و تطابق رقم پایه و پیوندی حاصل شود و پیوند با موفقیت در شرایط ایزوله و کاملاً علمی صورت بگیرد، این نهالستان با بهره‌مندی از تخصص و تجربه مهندسین خود و به کارگیری روش‌های نوین و متدهای پیوندی مطرح در زمینه تولید نهال‌های پیوندی و تکثیر آن مرجعی تخصصی شناخته شده است.

 در این نهالستان با انتخاب پایه های مناسب ۲ ساله و پیوندک های سازگار، باکیفیت و تازه در دمای مناسب و شرایط بهداشتی با حساسیت بالا به روش‌هایی اسکنه، T ، امگا و وصله‌ای عملیات  پیوند انجام و با مراقبت های بهینه با کنار زدن ژنوم های منفی اعم از حساسیت و بازدهی دیر موقع نهال های زودبازده  و مقاوم  تولید می‌کنند.

خرید نهال گردو

نهالستان پالیز نهال مرجعی معتبر و مجهز برای خرید نهال گردو برای تمامی باغداران از هر گوشه کشور است. این نهالستان هیچگونه مرزبندی در توزیع و فروش نهال‌ها نداشته و جدا از خدمت رسانی به باغداران کشور، سالانه ۳۰۰۰ اصله نهال گردوی با کیفیت را به کشورهای همسایه و مجاور نیز صادر می‌کند. با توجه به حساسیت‌های بالای نهال گردو و لزوم انطباق هرچه بالاتر آن با اکوسیستم و شرایط زیست محیطی منطقه کاشت، لازم است که خریداران با در میان گذاشتن شرایط آب و هوایی منطقه و دریافت مشاوره‌های تخصصی از کادر مجرب و زبده پالیز نهال انتخاب صحیح را انجام دهند.

 خرید نهال گردو از بهترین نهالستان گردو یعنی پالیز نهال می‌تواند برای باغداران چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری دارای مزایای زیر باشد.

  • نهال‌های گردویی که در آن پرورش یافته به صورت دوره‌ای مورد بررسی و آنالیزهای خاکشناسی قرار گرفته و با هیچگونه کمبود مواد عالی و تغذیه‌ای، در خاکی غنی از مواد ارگانیک و بدون آفت رشد کرده و دارای کارت سلامت است.
  • نهال دارای شناسنامه اصیل بوده و این اصالت به تایید جهاد کشاورزی رسیده، به همین منظور برند تولید کننده، خاستگاه، رقم، سن و میزان باردهی و عمر آن در این لیبل ثبت شده است.
  • نهال‌ها در محیطی کاملاً بهداشتی رشد پیدا کرده و با بسته‌بندی ایزوله و ریشه‌های آفت زدایی شده جهت ارسال آماده می‌شوند.
  •  از نظر عدم بیماری و ابتلا به آفات آنالیز‌های لازم سپری شده و دارای گواهی عدم بیماری و کارت قرنطینه استانی هستند.
  •  پالیز نهال از جمله معدود نهالستان‌هایی است که برای سلامت، کیفیت و مرغوبیت نهال‌های گردو، ضمانت دو ساله در نظر می‌گیرد. این ضمانت مسئولیت پذیری و پاسخگویی نهالستان را نشان می‌دهد.

Image

بزرگترین نهالستان گردو؛ پالیز نهال

به جرات می‌توان گفت که نهالستان بزرگ پالیز نهال به عنوان بزرگترین نهالستان گردو ایران به دلیل قابلیت‌های، خدمات و شاخصه‌های زیر توانسته گامی مثبت در توسعه رونق  باغداری، افزایش عملکرد باغات و مقاومت نهال‌های گردو بردارد. این نهالستان با در اختیار داشتن انواع نهال گردو و رقم‌های وارداتی و کمیاب توانسته طیف وسیعی از رضایت باغداران را جلب کرده و سلایق و نیازهای آنها را با توجه به اقلیم منطقه مرتفع سازد. از جمله خدمات پس از فروش این نهالستان موارد زیر است.

  1. با توجه به کمبود اطلاعات تخصصی باغداران در قبال نهال‌های گردو، این نهالستان خود را ملزم به ارائه مشاوره‌ها و آموزه‌های تخصصی باغبانی به صورت رایگان قبل و بعد از فروش نهال گردو کرده است.
  2. این نهالستان در سایت تجاری و جامع خود فیلم‌های آموزشی و مجلات هدفمند درباره نهال‌های گردو را برای باغداران ثبت و منتشر می‌کند تا میزان اطلاعات این عزیزان را ارتقا دهد.
  3. پالیز نهال از نظر پشتیبانی و پاسخگویی سریع جایگاه بالایی در بین دیگر نهالستان‌ها داشته و دسترسی سریع باغدار به مشاوران علمی و مهندسین کشاورزی این نهالستان باعث شده پشتیبانی ۲۴ ساعته از باغدار برقرار باشد.
  4. قبل از خرید نهال گردو برای انطباق آن با  منطقه کاشت، در مورد آب و هوای آن اطلاعات را از باغدار دریافت کرده و با توجه به اقلیم منطقه، هدف تجاری باغدار از کاشت نهال و سرمایه در اختیار نهال مناسب  را معرفی می‌کند.

فروش نهال گردو

 بدون شک با تفاسیر ذکر شده نهالستان پالیز نهال مجهزترین و بهترین مرجع در زمینه فروش نهال گردو در انواع پیوندی، وارداتی، اصلاحی، بذری، محلی پایه کوتاه و پایه متوسط است. این نهالستان علی رغم به کارگیری بهترین و جدیدترین روش‌های پرورشی و تکثیر نهال‌های گردو و آنالیزهای دوره‌ای نهال از نظر عدم کمبود عناصر و مواد غنی، از نظر قیمت نهال گردو بسیار متعادل بوده، کما اینکه خرید از مرجع نهالستان به صورت مستقیم می‌تواند این قیمت را برای باغدار بسیار شیرین و اقتصادی کند.

Image

 کسانی که امکان مراجعه حضوری دارند می‌توانند خرید نهال گردو  را به شکل حضوری و باغدارانی که تمایل به بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و نهال‌های با کیفیت این مجموعه را دارند می‌توانند به صورت آنلاین به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و پس از مشاهده  حسن سابقه فروش و رعایت قیمت مصوب مجوزنامه‌ها و اعتبارات آن خرید خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید : https://paliznahal.ir/product-category/walnut/

جمع‌بندی

با توجه به اینکه سال‌های اولیه رشد نهال از نظر کیفیت و مراقبت جزو تاثیرگذارترین ملاک‌ها در استقامت، باردهی و عمر آن در سال‌های آتی خواهد بود خرید نهال گردو از نهالستان‌های مطرح، تخصصی و نمونه می‌تواند آسودگی خاطر را برای باغدار به دنبال داشته باشد. به همین منظور بهترین نهالستان گردو یعنی پالیز نهال می‌تواند در کنار ارائه نهال‌های پربار و مقاوم از صفر تا صد احداث باغ تا برداشت میوه با شما همراه باشد.

 

تماس با پالیز نهال:

09144501007

09144501008

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان