اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
4/0
5401 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

شهریار و شهرک های ویلایی اش

معرفی شهریار و شهرک های ویلایی آن

معرفی شهریار و شهرک های ویلایی آن

 

در مجموعه مقالات صناملک مربوط به راهنمایی خرید ویلا در شهریار قصد داریم این بار تمام مناطق و شهرک های ویلایی شهریار را خدمت شما معرفی کنیم.  خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است.

شهریار یکی از شهرهای استان تهران است .این شهر یکی از شهرهای غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار و غرب تهران است. شهر شهریار یکی از هفت شهر شهرستان شهریار و مرکز شهرستان می‌باشد. از نظر موقعیت در غرب استان تهران و در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در غرب و شمال شرقی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر و در جنوب غربی با شهر وحیدیه همسایگی دارد.

مناطق باغ ویلایی شهریار عبارت است از:

 

کهنز، اسدآباد، شهرک پارسیان،شهرک جعفریه، شهرک تیسفون،کردزار،کردامیر، شهرک والفجر، شهرک امیریه

و همچنین شهر های شهرستان شهریار عبارت اند از:

شهریار اندیشه باغستان فردوسیه وحیدیه  و صباشهر و شاهدشهر.

 

شهریار دارای باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای فرحبخش و مطبوعی است. این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار به عنوان نگین سبز و ریه استان تهران نامیده می‌شود ، به همین دلیل افراد زیادی برای زندگی به سمت این شهرستان می آیند. شهریار برای افراد مسن تر و افرادی که با آلودگی شهر های بزرگ مشکل دارند بسیار مناسب است.

بیشتر ساکنان بومی این شهر در باغات و مراتع به کشاورزی و دامداری مشغول هستند که در اطراف خارج از شهر گسترده است و این شهر از قدیم یکی از قطب‌های اصلی در تولید انواع میوه و محصولات کشاورزی، دامی و لبنی به شمار می‌آید. نوسازی و شهرک سازی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های ساکنان این شهر در بخش مسکن و تجاری است .

ساخت باغ ویلاهای لوکس و زیبا باعث شده تا توجه خیلی از افراد به سمت این مناطق جلب شود. شهریار به دلیل آب و هوای مناسب،دسترسی آسان به تهران و کرج،قیمت های مناسب، زمین و باغات میوه و درختان حاصلخیز یکی از بهترین مناطق اطراف استان تهران برای سرمایه گذاری و خرید زمین و ویلا به شمار می رود .

 

معرفی شهرک های شهریار :

کهنز نام شهرکی است درجنوب شهرستان شهریار علی شاه عوض که با مرکزشهرستان فاصله کمی در حدود یک کیلومتر دارد. دارای آب وهوایی معتدل است. این شهرک با شهرهای فردوسیه، اسدآباد،و مرکزشهرستان شهریار مجاورت دارد.

دارای باغات فراوان و مراکز فرهنگی مانند آموزشگاه، مدارس و ادارات، آموزشی و ورزشی (استادیوم شباهنگ، باشگاههای متعدد ورزشی دیگر )گوناگون است.همچنین ستاد فرماندهی غرب استان تهران را نیز در این شهرک واقع شده است.دارای یک خیابان اصلی به نام بسیج است که اهالی به آن ۲۰ متری می‌گویند.

یکی از قدیمی ترین شهرک های ویلایی در  شهریار شهرک تیسفون است.

این شهرک باغ ویلایی حدود ۴۵ سال پیش بنا شده  دارای سند هایی تفکیکی به صورت عرصه و اعیان می‌باشد ،کاربری ملک‌های این منطقه به صورت باغ ویلا بوده و از این نظر در منطقه بی نظیر و بی رقیب می‌باشد.

شهرک تیسفون از نظر موقعیت مکانی واقع در جاده شهریار به ملارد بوده و دقیقا در جنوب شهرک اندیشه فاز ۱ واقع شده است ، در دو طرف بلوار ورودی چنارهای کهنسال به چشم می‌خورد که هر بیینده ای را به تحسین وا می‌دارد ،

اگر به دنبال یک منطقه زیبا و خوش آب و هوا هستید حتما سری به شهرک تیسفون بزنید. به دلیل زیاد بودن خرید و فروش باغ ویلا در شهرک تیسفون میتوانید با خرید باغ ویلا سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.اکثر کوچه‌های این منطقه دارای نگهبانی ۲۴ ساعته بوده که موجب افزایش امنیت این منطقه شده است .

قیمت باغ ویلا در تیسفون بسیار متنوع میباشد چرا که کیفیت کوچه های شهرک تیسفون یکسان نبودهو باغ ویلاهایی که در کوچه هایی با کیفیت مناسب هستند به مراتب از قیمت بالاتری برخوردارند.کوچه هایی که به شهرک باغ ویلایی جعفریه ختم میشوند دارای قیمت پایین تری هستند.

طیف جدید باغ ویلاهای مدرن که به تازگی در شهرک والفجر ساخته شده اند نوید آینده ای سبز و بدور از آلودگی های زیست محیطی را می دهند.

این منطقه جز مناطقی است که از بافت روستایی دور بوده و دارای کمترین بومی نشینان است و اکثر شهرک تازه ساخت است و تمام ملک های ساخته شده در آن قیمت های میلیاردی دارد و اکثرا مالکین آن جزو کسانی هستندکه در جامعه و امور مملکتی نقش به سزایی دارند. از طرف دیگر بزرگترین حسن این شهرک انشعابات آب و برق و گاز آن میباشد که تمامی این موارد دارای کنتور قانونی می باشند و هیچ عمل غیرقانونی در آن انجام نشده است.

کردزار با ۵۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر، به عنوان دهکده ویلایی ایران، نام گذاری شده است.این دهکده ویلایی شمالا به منطقه مسکونی اندیشه فاز یک ، در قسمت جنوب به منطقه مسکونی امیریه و قسمتی از روستایی کردامیر متصل می شود . در قسمت غرب نیز به روستای سرسبز ابراهیم آباد و شرق نیز به منطقه یبارک و قسمتی از کردامیر متصل می شود . کردزار شهریار یکی از قدیمی‌ترین مناطق باغی در شهریار می‌باشد ، این منطقه از دیرباز بازار میوه‌های تابستانی بوده و با درختان کهنسالش شناخته می‌شود.

کردزار از سه بخش تشکیل شده است :

  • بخش ابتدایی و باغی که شامل خیابان‌های ، اقاقیا ، باهنر ، حافظ و گلستان می‌باشد .
  • بخش میانی که شامل بافت مسکونی و بومی نشین منطقه می‌باشد .
  • بخش باغی انتهایی که شامل خیابان‌های باغ ویلایی مثل سهند ، باغستان و . می‌باشد .

 

امیریه شهریار یا بُردآباد محله ای از بخش مرکزی شهرستان شهریار در استان تهران ایران است. این شهرک دارای یک درمانگاه و اورژانس شبانه روزی و سه درمانگاه روزانه، یک داروخانه‌ی شبانه روزی و دو داروخانه‌ی روزانه،دو خانه‌ی بهداشت و یک پارک (پارک شاهد) و یک پارک باغ (پارک باغ امیرکبیر) و چندین فضای سبز دیگر،یک کتابخانه (کتابخانه‌ی نور)، فرهنگسرای الغدیر (شامل کتابخانه و سالن مطالعه و آمفی تئاتر و فضای سبز)،سه سالن ورزشی، یک استخر، زمین چمن طبیعی دو هزار نفری است. امیریه می‌تواند از لحاظ فرهنگی و زیبایی جزو برترین مناطق شهریار گردد.

این منطقه با سرسبزی بینظیر و زیبایی که دارد میتواند یک انتخاب خوب برای سرمایه گذاری و خرید باغ ویلا باشد.شهرک امیریه از نظر سیستم حمل و نقل عمومی پتانسیل بالایی دارد و مراکز خرید بسیار زیادی دارد. امیریه را میتوان شهری نامید که تضاد طبقاتی ندارد و شما میتوانید برای پیدا کردن باغ ویلایی با قیمت مناسب سری به شهرک امیریه بزنید.

باغ ویلاهای واقع در شهریار منطقه کردامیر با امکانات رفاهی کامل و محوطه سازی های فوق العاده

و نورپردازی های رویایی در شب، آرامش را در میان طبیعت زیبا  برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شما میتوانید ویلاهای لوکس و بسیار زیبایی را در این منطقه مشاهده کنید.

 

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان