اخبار و مقالات صناملک
X
رتبه بندی این مطلب:
5/0
673 بازديد
اندیشه به سمت ملارد- پایین تر از تالار قصر داریوش-املاک صناملک

نکاتی که قبل از انتخاب خانه برای خرید یا رهن و اجاره، باید به آن توجه کنید

نکان مهم قبل از خرید ملک

نکان مهم قبل از خرید ملک

 

نکاتی که قبل از انتخاب خانه برای خرید یا رهن و اجاره، باید به آن توجه کنید:

به گزارش صناملک هر شخص باید قبل از خرید هر ملکی نکات مهم زیر را سرلوحه کار خود قرار دهد تا در بین و یا پایان معامله متضرر و یا پشیمان نشود ، به همین دلیل نکاتی کوتاه اما بسیار مهمی را برای شما همراهان عزیز صناملک آماده کرده ایم تا بتوانید قبل از هرگونه معامله با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید.
خرید و فروش باغ ‌ویلا در شهریار توسط تیم حرفه ای صناملک قابل اجرا است.
هر زمان که ملک موردنظر خود را از طریق اینترنت یا بصورت حضوری در دفاتر املاک پیدا کردید ، هرگز قبل از بازدید دقیق از خانه، تصمیم نگیرید.
هنگام بازدید از خانه همه شرایط خانه از جمله نورگیری، فشار آب، دسترسی‌ها، همسایگان، شمالی یا جنوبی بودن خانه و …
را چک کنید.

یکی از پر ریسک‌ترین مراحل خرید ملک، نحوه بستن قرارداد است.
 داشتن اطلاعات حقوقی کافی در زمان بستن قرارداد، به شما کمک خواهد کرد تا با تسلط کامل و اعتماد به نفس، در این راه قدم بگذارید.

اگر قصد دارید ملکی را پیش‌خرید کنید، از تمام شرایط و مراحل ساخت و شرایط و زمان پرداخت اقساط، اطلاعات کامل را به دست آورید و بعد اقدام کنید.
اگر ملکی که پسندیدید شامل وام می‌شود یا اینکه برای خرید خانه نیاز به وام مسکن دارید، در مورد انواع وام مسکن تحقیق کنید و اگر شرایط کافی و لازم را دارید، حتما از وام استفاده کنید
.

از یک مشاور املاک باتجربه و کاربلد بهره ببرید. چگونگی مذاکره در مورد قیمت خانه یکی از مراحل اساسی در جوش خوردن معامله محسوب می‌شود.

بعد از انتخاب خانه و توافق با فروشنده، در یک دفتر املاک رسمی قرارداد را نوشته و کد رهگیری برای معامله دریافت کنید.

قبل از معامله، از نوع سند خانه اطمینان حاصل کنید. آگاهی در مورد انواع سند ملکی، ریسک و خطرات احتمالی معامله را کاهش می‌دهد.

اگر ملکی خریدید، بعد از نوشتن قرارداد، مراحل انتقال سند قطعی ملک را سریعا انجام دهید و سند رسمی دریافت کنید.

و در پایان شما عزیزان همراه اگر هرگونه تجربه ای خوشایند و یا ناخوشایند از خرید ملک و معاملات انجام شده خود دارید با کمال میل استقبال میکنیم که آن را در اختیار ما و دیگر عزیزان قرار دهید .

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر
دی ان ان